diumenge, 16 de setembre del 2007


Avui fa un any de la darrera Llagostinada dels Serra. Va ser un festival. Una vegada més, vaig ser la MC, altrament dit "mestre de cerimònies": micro en mà vaig animar la vetllada. Tot i que s'ha de reconèixer que les festes de cals Serra s'animen soles. La gent hi va disposada a passar-s'ho bé, xerrar, ballar i sobretot menjar llagostins i beure bon vi. Tot és possible gràcies a l'organització: la Marta, el Pep, el Xavier (bateria de Kota Zero), el Marc i el cosí Jordi. Evidentment, hi ha moltes altres mans que hi treballen, però el pes de la festa recau en els Serra-Marco.
Fa un any, doncs, vaig conèixer el Vila, guitarra de Candymenband. La primera vegada que ens vam veure va ser un mes abans a la Nit d'Artistes, a la plaça del Setge de Cambrils, però des d'aleshores no havíem tornat a coincidir. Va ser el 16 de setembre del 2006 que ens vam tornar a veure. I des d'aleshores sóc una freaky d'Internet. El Vila, sense ell ser-ne conscient, ha estat qui m'ha despertat una curiositat brutal per la xarxa. Gràcies a ell m'he interessat pel Myspace, pel Youtube, pels Blogs, per grups de música que no sabia ni que existien... I aquí estic, amb un blog que avui s'estrena. Des d'aquí, una crida a la família Serra-Marco perquè tornin a organitzar una nova edició de la Llagostinada al seu nou tros i així poder conèixer gent interessant i passar una bona estona.