dimarts, 1 de gener del 2008

Pàgina 6

Estic a punt d'acabar la pàgina 6. Falten exactament 6 dies perquè la història arribi al seu punt i final. I no perquè tingui ganes d'acabar-la, sinó perquè la història fineix pel seu propi peu. Com tota pàgina, tenia un principi i un final. L'inici va venir de sobte, el 8 de novembre: la pàgina 6 va caure a les meves mans al Ryan's. Al principi, em va semblar un text agradable, fàcil de llegir. A mesura que anava avançant la història, vaig trobar que el text es convertia en sensual. I finalment, la pàgina 6 em va enganxar.
La lectura ha durat dos mesos, temps en què he rigut, he oblidat i m'he sentit acompanyada. El text m'ha fet gaudir de cada lletra, de cada instant. He llegit amb calma, sense presses per esbrinar el final, ja que sempre he sabut quin era.
La interacció amb l'escrit ha estat total: a un petit estímul sempre he trobat resposta.
La pàgina 6 és altament recomanable. La següent persona que tingui el plaer de llegir-la en gaudirà moltíssim.

1 comentari:

ledu ha dit...

hi ha llibres que essent molt curts són molt agradables i cómodes de llegir.
encara que la fi del llibre et deixi desamparada, disfruta-ho, la pàgina set serà la primera del proper llibre.
apa, judit, a vere si'ns veiem ja, no?