diumenge, 19 d’abril del 2009

Farta de tornar a començar

Fa temps que no m'agraden els canvis. Em fan peresa. Per això, aquests darrers mesos, concretament 8, m'havia acostumat a patir. I ho trobava normal. Em feia mandra canviar. He tingut una persona al costat que m'ha minvat, anul·lat. Ell no se n'ha adonat perquè és un egocèntric. Malgrat tot, me l'estimo. Me l'estimava.
Avui no sento ni fred ni calor. Crec que el crack el faré d'aquí uns dies. Quan trobi a faltar les seves 10 trucades diàries i les converses telefòniques de 40 minuts. Segurament no tornarem a parlar mai més, tot i que m'ha de tornar les claus de casa i ha de passar a recollir la roba que hi té.
Punt i final.
Com fa un any i mig amb la Pàgina 6.
Quina serà la propera pàgina? Que arribi aviat sisplau. Tinc tant a compartir!